Leroy Merlin promuje się przed Black Weeks. Ruszyła nowa kampania
Działania reklamowe będą prowadzone do 1 grudnia (fot. materiały prasowe)
Ruszyła kampania Leroy Merlin przygotowana na Black Weeks. Akcja będzie jedną z największych tegorocznych aktywacji marketingowych marki.
Leroy Merlin podkreśla w działaniach, że warto się spieszyć z zakupami ze względu na promocje cenowe i dodatkowe benefity. Akcja ma charakter omnichannelowy – część promocji dostępna będzie jedynie w sklepach stacjonarnych, a inne tylko online.
Czytaj też: Najwięcej statuetek w konkursie PR Wings zdobyła firma E.Wedel
Kampania Leroy Merlin jest prowadzona w telewizji i radiu, na wiatach przystankowych w całej Polsce, w digitalu i social mediach, a także na największych portalach horyzontalnych oraz nośnikach OOH w wybranych lokalizacjach.
Media offline dla Leroy Merlin kupuje EssenceMediacom, natomiast za ATL i produkcję odpowiada Starcom.
Czytaj też: Bogna Sworowska, Maja Zimnoch i Mariusz Jakubowski w kampanii Tatuum z Misiem Uszatkiem
(KAP, 19.11.2025)










